رسالت من مبارزه با جهل است - وظیفه من روشنگریست

رسالت من بیان حقایق و تمایز حق از باطل ( تمایز درست از غلط ) است - هر آنچه در این وبلاگ نوشته شده برشی هر چند کوچک از حقیقت است

رسالت من مبارزه با جهل است - وظیفه من روشنگریست

رسالت من بیان حقایق و تمایز حق از باطل ( تمایز درست از غلط ) است - هر آنچه در این وبلاگ نوشته شده برشی هر چند کوچک از حقیقت است

مراقب ایمیل های آلوده باشید

ایمیل های آلوده به دو دسته تقسیم می شوند: 


 

1: ایمیل های حاوی فایل Attachment یا ضمیمه آلوده


این دسته ایمیل هایی هستند که دارای یک فایل ضمیمه آلوده می باشند.سرویس ایمیل یاهو از ضد ویروس Norton استفاده می کند و تمام ایمیل هایی که از طریق یاهو رد و بدل می شوند توسط این ضد ویروس Scan می شوند. از آنجایی که اکثر کاربران نیز از سرویس ایمیل یاهو استفاده می کنند چنین ایمیل هایی به راحتی شناسایی و نابود می شوند و خطر چندانی از این بابت کاربران را تهدید نمی کند.(مگر اینکه ویروس مذبور در کتابخانه ویروس Norton وجود نداشته باشد)
نکته مهم : فایلهای ضمیمه ای را که فرستنده آن را نمی شناسید باز نکنید.




2: ایمیل های حاوی لینک آلوده


اکثر ایمیل های کنونی خودشان حاوی ویروس و کد مخرب نیستند بلکه در آنها یک لینک حاوی یک سایت آلوده به کدهای مخرب وجود دارد که در صورت کلیک کردن روی آن ، کاربر به سایتی ارجاع داده می شود که حاوی کدهای مخرب می باشد.
به همین دلیل توصیه می کنیم از کلیک کردن روی لینک های این گونه ایمیل ها جدا خودداری کنید زیرا این کار امنیت کاربر را بیشتر به خطر می اندازد و ممکن است اطلاعات شخصی کاربر مورد سرقت هکر قرار گیرد.(مورد حمله یا هک هدفمند قرار گیرد)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد